PCIe 4.0 در تراشه‌های آینده‌ی AMD و سهم Asmedia در طراحی آن

PCIe 4.0 در تراشه‌های آینده‌ی AMD و سهم Asmedia در طراحی آن

 

شرکت آمریکایی AMD قرار است پردازنده‌ها و چیپست‌های مادربرد نسل آینده‌اش را به استاندارد ارتباطی PCIe 4.0 مجهز کند.

در یک‌ ماه گذشته، شایعه‌های گیج‌کننده‌ای درباره‌ی جداشدن AMD از شریک دیرینه‌اش، یعنی Asmedia و از سرگیری طراحی و ساخت چیپست‌های AMD باردیگر به‌دست خودش منتشر شد. برخی وب‌سایت‌ها از جدایی این دو شرکت در تمام زمینه‌های همکاری از یکدیگر خبر دادند و برخی دیگر تصریح کردند AMD چیپست نسل بعدی X570 را خودش طراحی خواهد کرد؛ اما برای تولید بردهای رده‌پایین‌تر همچنان بر Asmedia متکی خواهد ماند.

ادامه خواندن “PCIe 4.0 در تراشه‌های آینده‌ی AMD و سهم Asmedia در طراحی آن”

جعبه گشایی نوکیا ایکس 7

جعبه گشایی نوکیا ایکس 7

 

نوکیا ایکس ۷ یکی از گوشی‌های‌ هوشمند میان‌رده‌ی شرکت HMD است. پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ و باتری ۳،۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و قیمت ۲۴۹ دلار، ازجمله ویژگی‌های شاخص این گوشی به‌شمار می‌آید.

به‌منظور توسعه‌ی خانواده‌ی گوشی‌های نوکیا، گوشی هوشمند میان‌رده‌ی نوکیا ایکس ۷ به بازار معرفی شد. نوکیا ایکس ۷ همانند دیگر گوشی‌های چینی، خصوصیاتی نزدیک به دستگاه‌های پرچم‌دار را با قیمتی رقابتی ارائه می‌دهد. ازجمله مشخصات نوکیا ایکس ۷ عبار‌ت‌اند از: نمایشگر ۶.۲ اینچ LCD (با بریدگی ناچ) و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ با حافظه‌ی داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت و رم به‌ترتیب ۴ یا ۶ گیگابایت.

باتری ۳،۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی از شارژ سریع سیمی با توان ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند. میان‌رده‌ی جدید نوکیا از دوربین دوگانه‌ی اصلی متشکل از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی به‌همراه یک حسگر عمق ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد و برخلاف غالب گوشی‌های مطرح فعلی، به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون مجهز است. برای مشاهده‌ی قیمت و خرید نوکیا ایکس ۷ به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی بنگ‌گود می‌توانید مراجعه کنید.

 

منبع : زومیت

«نوستالوژی جمعی» مشتری را به خرید تولیدات داخلی ترغیب می‌کند

«نوستالوژی جمعی» مشتری را به خرید تولیدات داخلی ترغیب می‌کند

 

سازمان‌ها و بازاریاب‌ها می‌توانند با استفاده از نوستالوژی جمعی، مشتری را تحریک کنند که کالای تولید داخل را به کالاهای خارجی ترجیح دهد.

اولین بررسی جامع درباره‌ی تأثیرات نوستالوژی جمعی بر تصمیم‌گیری مشتریان نشان می‌دهد رویدادهایی که به نوستالوژی‌ گروهی از مردم تبدیل می‌شوند،‌ آن‌ها را ترغیب می‌کنند کالای تولید داخل را به محصولات خارجی ترجیح دهند. بدین‌ترتیب، کشورها می‌توانند بدون متوسل‌شدن به اقدامات دشواری نظیر اعمال تعرفه‌ی گمرکی یا مذاکرات بازرگانی بین‌المللی از تولیدات داخلی حمایت کنند.

«نوستالوژی شخصی» اشتیاق و میل به گذشته‌ی فرد است که شرکت‌ها از آن برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. بااین‌حال، مسئله‌ی تأثیر نوستالوژی جمعی بر تصمیم‌گیری و انتخاب مشتری خیلی شناخته‌شده نیست. «نوستالوژی جمعی» به تمایل عاطفی گروهی از افراد به گذشته گفته می‌شود؛ مثلا وقتی مردم آمریکا به خودشان به‌عنوان آمریکایی فکر می‌کنند، بسیاری از آن‌ها رویدادهای نمادین این کشور، نظیر قدم‌گذاشتن بر ماه یا بازی‌های المپیک لس‌آنجلس یا انتخاب اولین رئیس‌جمهور آمریکا را به‌یاد می‌آورند. نوستالوژی جمعی احساسی گروهی است که موجب افزایش ارتباطات اجتماعی و تقویت عزت‌نفس جمعی می‌شود.

ماریکا دیمیتریادو، سخنران کالج متروپولیتن آتن در زمینه‌ی بازاریابی؛ بوریس مکایوفسکی، استاد مدیریت در دانشگاه کالیفرنیا؛ و تیم ویلدشات و کنستانتین سدیکیدز، استادان روان‌شناسی اجتماعی و شخصیتی در دانشگاه ساوتهمپتون، بر این عقیده‌اند نوستالوژی جمعی ممکن است ترجیح مشتری به کالای تولید داخلی را افزایش دهد.

ادامه خواندن “«نوستالوژی جمعی» مشتری را به خرید تولیدات داخلی ترغیب می‌کند”

چگونه از کاهش وزن در ماه رمضان جلوگیری کنیم؟

زیبایی اندام زنان

 

در حالیکه برخی از افراد در طول ماه مبارک رمضان افزایش وزن پیدا می‌کنند برخی دیگر از محدوده طبیعی وزن خود دور می‌شوند و کاهش وزن شدیدی را تجربه خواهند کرد. در حقیقت، روزه گرفتن می‌تواند برای نگه داشتن بدن در یک محدوده طبیعی از وزن، چالش برانگیز باشد. به خصوص اگر مصرف غذای شما نتواند کالری مورد نیاز بدن را فراهم کند.

آیا به هنگام روزه‌داری باید نگران کاهش وزن بود؟
جای نگرانی نیست مگر اینکه وزن شما در مرز محدوده طبیعی یا پایین تر از وزن طبیعی قرار گرفته باشد. شما می توانید با محاسبه BMI، کمبود وزن خود را بسنجید. برای انجام اینکار، وزن خود (بر حسب کیلوگرم) را بر مجذور قد(برحسب متر) تقسیم کنید. اگر عددی که به دست آمده است ۱۸.۵ یا پایین تر از آن بود، وزن شما پایین تر از حد طبیعی است و باید از کاهش وزن خود جلوگیری کنید. به عنوان مثال اگر قد شما ۱.۶۴ متر است ، مجذور آن ۱.۶۴ در ۱.۶۴ یعنی ۲.۶۹ خواهد بود. تصور کنید که وزن ۵۰ کیلوگرم است. برای بدست اوردن BMI ، کافیست ۵۰ کیلوگرم را بر مجذور قد یعنی ۲.۶۹ تقسیم کنید.

ادامه خواندن “چگونه از کاهش وزن در ماه رمضان جلوگیری کنیم؟”

چه ورزشی برای تناسب کدام اندام مناسب است؟

تناسب اندام بانوان

 

برای این که بدانید چه ورزشی برای تناسب کدام اندام مناسب است، این مطلب را مطالعه کنید.

تقویت بازوها با تنیس
ضربه زدن به توپ و عبور دادن آن از تور می تواند باعث تقویت بازوان شود. همچنین حرکت کف دست (فورهند) می تواند برای تقویت قفسه سینه مناسب باشد، حرکت پشت دست (بک هند) نیز می تواند برای تقویت شانه ها مفید باشد.

ادامه خواندن “چه ورزشی برای تناسب کدام اندام مناسب است؟”

نکاتی برای افزایش تاثیرگذاری حرکات کششی

حرکات کششی

 

بررسی‌ها نشان داده است که انجام حرکات کششی ایستا که در آن یک عضله برای مدتی در یک حالت کششی قرار می‌گیرد باعث افزایش دامنه حرکت بدن می‌شود.

بعد از انجام حرکات کششی بدن احساس آرامش بیشتری می‌کند. داشتن دامنه حرکت بیشتر به کارایی بیشتر برای انجام فعالیت‌های روزانه کمک می‌کند. حرکات کششی انعطاف پذیری را نیز افزایش می‌دهند.

می‌توان با توجه به نکات زیر بیشتر از حرکات کششی فایده برد:

ادامه خواندن “نکاتی برای افزایش تاثیرگذاری حرکات کششی”

دانلود سریال رقص روی شیشه، قسمت یازدهم

دانلود سریال رقص روی شیشه (قسمت یازدهم) با لینک مستقیم

دانلود با کیفیت 1080P Blu-ray, 1080P, 720P, 480P

برای دانلود قانونی و حلال این سریال ، به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود سریال رقص روی شیشه، قسمت یازدهم

نام سریال : رقص روی شیشه

کارگردان : مهدی گلستانه

تهیه کننده : پیمان جعفری

بازیگران : بهرام رادان, مهتاب کرامتی, امیر آقایی, مهرداد صدیقیان, میترا حجار, هدی زین العابدین, حامد کمیلی, ستاره اسکندری, بیتا فرهی, سحر قریشی, همایون ارشادی, ترلان پروانه, علیرضا زمانی نسب, ابوالفضل میری, جواد یحیوی, احسان عباسی, بیژن افشار, عباس توفیقی, هانی صالحی, پانته‌آ کیقبادی, نگار جعفری, مجتبی واشیان, دلساکریم زاده, احسان سعادتی, دانیال کریمی‌ & حسین شمس رضوی

کشور : ایران

ژانر : درام, عاشقانه & اجتماعی

سال : 1397

زبان : فارسی

خلاصه داستان : کشمکش میان رعنا و یغما یغما که خواهان مهاجرت است ، رعنا را تحت فشار قرار می دهد و باعث می شود رعنا در برابر او طغیان کند.

ادامه خواندن “دانلود سریال رقص روی شیشه، قسمت یازدهم”

5 نکته که قبل از شروع رژیم غذایی باید بدانید

رژیم غذایی,برنامه رژیم غذایی,کاهش وزن

 

5 نکته که قبل از شروع رژیم غذایی باید بدانید
قبل از شروع یک رژیم غذایی باید چند نکته را به یاد داشته باشید. یک برنامه‌ی رژیمی سالم به شما کمک می‌کند که وزنتان را به تدریج کم کنید. همچنین باعث بوجود آمدن عادات غذایی و شیوه‌ی زندگی می‌شود که می‌توانید آنها را در دراز مدت حفظ کنید.

1. الگوهای غذایی سالم داشته باشید
وقتی می‌خواهید یک رژیم غذایی را شروع کنید، باید به ایجاد روش‌های تغذیه‌ی صحیح اهمیت دهید. یک رژیم غذایی متعادل تهیه کنید که بدن شما را تقویت کند و برای اینکه بتوانید به خوبی فعالیت داشته باشید، کالری کافی فراهم کند. وعده‌های غذایی منظم بخورید. حتما تنقلات مغذی و بعضی از مواد غذایی مورد علاقه‌تان را در رژیم غذایی‌تان قرار دهید تا در مدت رژیم، احساس محرومیت نکنید.

ادامه خواندن “5 نکته که قبل از شروع رژیم غذایی باید بدانید”

حفظ تناسب اندام برای پشت میزنشین ها با این تمرینات

تناسب اندام,ورزش,تمرینات ورزشی

 

حفظ تناسب اندام برای پشت میزنشین ها با این تمرینات
هر روز نشستن پشت میز می تواند تأثیر ویران کننده ای روی بدن بگذارد، به خصوص اگر نحوه ی صحیح نشستن هم رعایت نشود. آویزان کردن شانه ها و افتادن روی صندلی می تواند باعث کمردرد، سردرد، فشار آمدن به کمر، گردن و شانه ها و خشک شدن آن ها شود.

کشش هایی که اکنون به شما معرفی می کنیم، عضلات کمر، گردن و شانه ها و همچنین عضلات مفصل ران و عضلات سرینی باسن را درگیر می کنند و اجازه نمی دهند تناسب اندام شما در اثر کار زیاد از بین برود. چند دقیقه از روز را به انجام این کشش ها اختصاص دهید تا انعطاف پذیری بدن خود را افزایش دهید، بدنتان فشار و استرس کمتری را تحمل کند و تناسب اندام بیشتری داشته باشید.

1- بالا انداختن شانه ها

در هنگان تایپ کردن، کلیک کردن روی صفحه کلید و مچاله شدن روی صندلی، گردن و شانه ها فشار بسیار زیادی را تحمل می کنند. بالا انداختن شانه ها راهی عالی برای شل کردن شانه ها و افزایش جریان خون در شانه ها است.

تناسب اندام,ورزش,تمرینات ورزشی

بالا انداختن شانه ها باغث افزایش جریان خون در شانه ها میشود

نحوه ی انجام درست این حرکت
در حالت نشسته یا ایستاده قرار بگیرید، شانه ها را به سمت گوش ها بالا بیاورید و آن ها را تا جایی که می توانید فشرده کنید. این حالت را ۱ تا ۲ ثانیه حفظ کنید و سپس، شانه ها را شل کنید، پایین بیاورید و عقب ببرید. این حرکت را ۸ تا ۱۰ بار تکرار کنید.

ادامه خواندن “حفظ تناسب اندام برای پشت میزنشین ها با این تمرینات”